Vali Polat, Bakan Yerlikaya başkanlığındaki toplantıya katıldı – Birlik Haber Ajansı

Vali Polat, Bakan Yerlikaya başkanlığındaki toplantıya katıldı – Birlik Haber Ajansı

KARS-BHA

Kars Valisi Ziya Polat, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın başkanlığında Video Konferans Sistemi (VKS) aracılığıyla gerçekleştirilen ve 81 ilin valisinin katıldığı güvenlik toplantısına iştirak etti.

Toplantıda, Türkiye genelinde güvenlik, asayiş ve kamu düzeniyle ilgili konular ele alındı. Vali Polat, Kars’ın huzur ve güvenliğini sağlamak adına yürütülen çalışmaları paylaştı.



Kars'ta Anneler Günü nedeniyle etkinlik düzenlendi

Kars’ta Anneler Günü nedeniyle etkinlik düzenlendi

Resim

Resim

administrator

Related Articles

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir