Giresun Üniversitesinde güvenlik görevlisi intihar etti – Birlik Haber Ajansı

Giresun Üniversitesinde güvenlik görevlisi intihar etti – Birlik Haber Ajansı

GİRESUN-BHA

Giresun Üniversitesine ait sosyal tesislerin güvenlik görevlisi intihar ederek yaşamına son verdi.

Üniversitenin Teyyaredüzü Mahallesinde bulunan sahil sosyal tesislerindeki nöbetçi güvenlik görevlisi Semih K. kendini asarak intihar etti. Bölgedeki vatandaşlar tarafından bilgi verilmesinin ardından olay yerine gelen ekipler çevrede güvenlik önlemi alırken, intihar nedeni hakkında soruşturma başlattı.



Fuat Köse: 650 milyon TL borç ödedik

Fuat Köse: 650 milyon TL borç ödedik

S.K.’nin cesedi savcılık incelemesi ve adli tıp kontrolünün ardından hastane morguna kaldırılacak.

administrator

Related Articles

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir