Gençlerbirliği’nden 19 Mayıs Stadyumu’na ziyaret – Birlik Haber Ajansı

Gençlerbirliği’nden 19 Mayıs Stadyumu’na ziyaret – Birlik Haber Ajansı

ANKARA-BHA



Serdal Adalı, Beşiktaş’ta yeniden başkan seçildi

Serdal Adalı, Beşiktaş’ta yeniden başkan seçildi

Trendyol 1. Lig’i 2. sırada tamamlayarak Süper Lig’e çıkmaya hak kazanan Gençlerbirliği’nde Başkan Osman Sungur ve yönetim kurulu, inşaatı devam eden 19 Mayıs Stadyumu’nu ziyaret ederek çalışmalar hakkında yetkililerden bilgi aldı.

Sezonu ikinci olarak tamamlayarak Süper Lig vizesi alan Gençlerbirliği’nde, Başkan Osman Sungur, yönetim kurulu ve divan kurulu üyeleri, eski futbolcular, teknik ekip ile A Takım oyuncuları, inşaat çalışmaları devam eden 19 Mayıs Stadyumu’nu ziyaret etti. Modern mimarisiyle dikkat çeken ve futbol topu görünümünde tasarlanan 45 bin kişilik kapasiteli 19 Mayıs Stadyumu’nu gezen Başkan Osman Sungur ve beraberindeki heyet, yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi aldıktan sonra stadyum inşaatı önünde toplu olarak hatıra fotoğrafı çektirdi.

administrator

Related Articles

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir