Ankara Kent Konseyi Başkanı Yılmaz’dan Eymir Gölü orman yangınına geçmiş olsun mesajı – Birlik Haber Ajansı

Ankara Kent Konseyi Başkanı Yılmaz’dan Eymir Gölü orman yangınına geçmiş olsun mesajı – Birlik Haber Ajansı

ANKARA-BHA

Ankara Kent Konseyi Başkanı Halil İbrahim Yılmaz, Ankara’da Eymir Gölü çevresinde çıkan orman yangınıyla ilgili sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:

“GEÇMİŞ OLSUN ANKARA

Orman yangını yine kalbimize sıçradı


Yayman: Türkiye Yüzyılı, büyük bir demokrasi ve kardeşlik vizyonudur

Yayman: Türkiye Yüzyılı, büyük bir demokrasi ve kardeşlik vizyonudur

İçeriği Görüntüle

Eymir Gölü çevresinde çıkan orman yangını hepimizi telaşlandırdı. Doğamıza, yeşilimize zarar veren her alev, içimizi yakıyor. Bölgede canla başla çalışan tüm ekiplerimize kolaylıklar diliyor, Ankara’ya geçmiş olsun diyoruz.”

administrator

Related Articles

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir