Altınyayla’da 20 yıllık bekleyiş sona erdi! Başkan Kınalı müjdeyi verdi – Birlik Haber Ajansı

Altınyayla’da 20 yıllık bekleyiş sona erdi! Başkan Kınalı müjdeyi verdi – Birlik Haber Ajansı

BURDUR-BHA

Burdur Altınyayla’da 20 yıldır açılmayı bekleyen yayla yolu kullanıma açıldı. Belediye Başkanı Selen Kınalı, müjdeyi verdi. Burdur’un Altınyayla ilçesinde yıllardır açılmayı bekleyen yayla yolu sonunda hizmete açıldı.



Mustafa Oğuz: MHP’li başkanlarımızla çözüm odaklı adımlar atıyoruz

Mustafa Oğuz: MHP’li başkanlarımızla çözüm odaklı adımlar atıyoruz

Altınyayla Belediye Başkanı Selen Kınalı, yaptığı açıklamada yıllardır süren yol çalışmasının tamamlandığını belirterek hemşehrilerine müjdeyi verdi.

Altınyayla Belediye Başkanı Selen Kınalı yaptığı açıklamada, ” Yıllardır bu yolun açılmasını bekleyen hemşehrilerimize müjde. 20 yıldır açılmayan yolumuz açıldı, faaliyete geçti. Memleketimize, bu yolu aktif olarak kullanacak hemşehrilerimize, Eryavuz Ailesine hayırlı uğurlu Olsun… ” ifadelerini kullandı.

Altınyayla’da 20 yıllık bekleyiş sona erdi Başkan Kınalı müjdeyi verdiAltınyayla’da 20 yıllık bekleyiş sona erdi Başkan Kınalı müjdeyi verdiAltınyayla’da 20 yıllık bekleyiş sona erdi Başkan Kınalı müjdeyi verdi

administrator

Related Articles

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir